onsdag 31 december 2014

Sänkt tjej

Om det är något som jag avskyr så är det (förutom djurplågeri) att vara sjuk!
Nu är klockan över elva och jag kom inte upp från sängen förrän nu, förutom sju i morse när jag var nere och tog ut hästar med min älskade pojkvän som hjälpte mig. Han erbjöd sig att göra allt själv men de kändes så taskigt men de var väldigt fint av honom. Jag är ju i ett läge där jag inte riktigt kan vara sjuk utan att det påverkar honom nämnvärt eftersom jag har fyra hästar som fortfarande måste in och ut, få mat och mockas åt. Det var en pest att vara i stallet i morse, fick sätta mig ner flera gånger för att det kändes som att jag skulle spy. Allt började klockan två i natt då jag vaknade svettig, super-illamående med panikdrömmar, sånna jag brukar få när jag har feber. BAH! Skit-trisst är det :(
Så på detta vis avslutar jag 2014! Hoppas jag slipper starta 2015 likadant... Tur att vi ändå inte har några planer för dagen eller kvällen :)

Har äntligen tagit mig ur sängen och spanar in hästarna utanför fönstret. Blir inget ridhus med Aron denna dag heller...

Förlåt för opeppande inlägg, det här är jag i mitt sämsta skick, när jag är sjuk och inte kan göra det jag vill. Men jag vill önska alla ett Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar