lördag 27 december 2014

Knashästen

Denna morgon frågade Aron om han inte kunde få gå in på ridbanan istället för i hagen och självklart kunde jag inte säga nej till det? Han ville ivrigt visa upp sitt nya trick och gå upp lite på transporten som står där sedan vi lasttränade på julafton. Han är ju för rolig Aron :) Sedan efter lite bus och lek var han fortfarande lite tveksam till att gå ut i hagen. Han försökte få igång lillshettisen Tot att leka men de gick sådär, försökte med att nypa honom i knäna och allt möjligt.

Nu har jag suttit och försökt planera träningsåret 2015, eller snarare att kartlägga vart de duktiga tränarna kommer och när (inom ungefär en 20-mils radie). Sedan får det ju inte krocka med mina helger i Stockholm. Får se om jag vågar anmäla mig till någon AR-kurs med Aron. Shit, känns läskigt... Och efter nyår ska vi ju börja åka och träna knappt en mil bort, också lite pirrigt... Hoppas att han kommer tycka det är kul att åka iväg :)

Såhär ser chanserna ut än så länge;

Träningschanser 2015

FYRBY (10 mil bort)

·      Onsdag den 11 mars – Heldag med Christoffer
·      Onsdag den 3 juni – Heldag med Christoffer
·      Söndag den 25 oktoter – Heldag med Christoffer

Hällekis (12 mil bort)
·      17-22 oktober – Honza i Hällekis

Sparreholm (18 mil bort)

·      28-29 mars Hanna Engström, 3.395 kr

·      4-5 juni Hanna Engström

·      12-13 sep Hanna Engström






Trickträning är jag helt hundra på att Aron skulle gilla :D Och även Lilja och småttisarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar