torsdag 11 december 2014

Fyra veckor senare

NU har vi fått internet! Äntligen :D Jag skulle nog egentligen trott innan att jag skulle saknat internet mer än jag gjort. Har haft fullt upp med annat roligt på gården så har inte tänkt så mycket över det förrän de här sista dagarna när de skulle ha funkat och man börjat räkna med de (vi skulle nämligen fått de för en vecka sedan men de funkade inte). Har haft lite panik nu i slutet bara för jag skriver tenta i massagekursen på lördag och hade behövt använda mig av internet för att plugga egentligen, Men jag har ritat egna små lappar med frågor till mig själv och läst i boken så hoppas de funkat lika bra. Det återstår att se.

Så, nu har vi bott på vår gård i snart en månad. Helt otroligt vad fort tiden rusar iväg. Det är helt klart en helt ny livssituation som jag inte är van vid sedan tidigare och som jag inte heller kunnat förbereda mig på. Enda sättet att ta reda på om det passar en har varit att Testa det. Och jag trivs superbra! Somliga dagar har jag insett att jag inte träffat en enda människa (förutom Björn) även om jag varit ute och ridit och promenerat i skogarna med hästarna. Det är lite både ock med de där och det är tur att man kan välja. På ett sätt är det så himla skönt men för mycket av det goda gör ju även de till något negativt. Det är skönt att kunna åka in till stan och fylla på människo-dosen ibland och det är jäkligt skönt att stan ligger så nära (bara 8 minuter hemifrån).
Här kommer en liten bildbomb från mitt liv den senaste månaden (hästar, hästar å åter, hästar!).




















Å här är nya tillskottet i familjen - Tot!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar