fredag 26 december 2014

Burr

Nu är vintern här på riktigt! -15 grader och vattnet i stallet är fryst :P Bara att bära ner vatten från huset, tur man bor nära stallet. Fick bärhjälp av Björn som tog lite bilder på mig och hästarna sen :D Är så otroligt vackert ute nu även om kylan biter sig fast i kinderna. Igår kväll tog vi en kort barbackatur, blev inte så lång för det var rätt halt och jag har ju inga skor på hästarna. 
Igår hade vi massa besök juldagen till ära och det var hur mysigt som helst. Nu har ganska många varit och sett hur vi har det här ute på landet :) 
Här nedan kommer en liten bildbomb från förmiddagen :) mina hästar är för goa!









 "Ibland" på bild gör jag miner jag inte ens visste att jag kunde göra, vad tänker man när man gör en sådan här min kan jag undra?

 Mamma om du kollar, låtsas att jag har hjälm+säckerhetsväst på







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar