onsdag 4 februari 2015

Min kära lilla ponny

Idag hade jag och Tot världens mysigaste tur. Han har sådan arbetarglädje och är en riktig tuffing som springer fram överallt på nya vägar utan att ens blinka. Att bli rädd för saker är inte hans grej. J'ttekul för när han kom släpade han fötterna efter sig och var väldigt långsam, att trava var det inte fråga om. Minns att när jag började springa själv för att uppmuntra honom till trav så tvärstannade han istället. Nu vill han trava mest hela tiden och de vart även en hel del galopp och bock :D Känner så mycket kärlek för den här lilla ponnyn (som kan vara jäklig ibland men dem ska ha lite åsikter tycker jag).

Försökte även filma när han stegrade idag men eftersom jag står framför honom och rätt nära så var det så svårt att se.
I alla fall så såg Tot och jag hela fem älgar på vår promenad. De verkligen kryllar om dem här i Tavlan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar