onsdag 25 februari 2015

En dag som gett energi

God Kväll!

Idag har jag haft en sån där bra dag med folk som gett mig energi. Därför kom jag hem med överskottsenergi trots en fullspäckad jobbdag. Det är en väldigt härlig känsla istället för att komma hem med dunkande huvud och att behöva sova en halvtimme för att bli människa igen - för dem dagarna finns också, tyvärr. Idag har jag känt mig glad och uppskattad både av vuxna, barnen och mina djur där hemma. Trots att jag kom hem sent tog vi en kvällspromenad med de två laddade valackerna. Aron var självklart fullproppad med energi, i alla fall när vi går hemifrån, när vi vänder och går mot stallet igen går det avsevärt mycket långsammare (inte alls lika kul att gå hem). Kul att han har sådan energi och glädje att göra saker :) Och desamma gäller Tot som alltid är redo för bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar