fredag 26 april 2013

Uppdatering

Lovade för länge sen en bild på mina nya träningsbyxor, och numera mina storfavoriter! Här är dem. Sjukt sköna att ha på sig. Och snygga! Jag trodde att jag beställde helt svarta men de här är gråa i baken, vart besviken först men nu gillar jag det :)


 Här är en bild på två nya kompisar här hemma, Källe och Karla, mina kettlebells från Örebro!



Delar med mig av lite bilder från min morgonpromenad uppe i lugnet-skogen i veckan. Var helt underbart väder.

Jag måste också få berätta att igår gjorde jag, äntligen, 40 kg i militärpressen och det var inga problem! Det var inget nytt personbästa men är bara några kg ifrån (har gjort 42,5 kg om jag minns rätt). Och det är första gången sedan axeln blev skadad som jag kommit upp i de vikterna igen. Att jag kan köra ett axelpass utan att det gör ont någonstans känns fantastiskt! Har kört mycket stabiliserande axelövningar och rehabövningar som rotatorcuff och med elastiskt band hemma och det är kul att se att de gör skillnad! Man får aldrig ge upp... Om det är värt något, är det värt att kämpa för.

Idag drar jag till Stockholm och imorgon blir det Portugal! :D Håller på och packar nu (vill ha med föööör många böcker) och ska snart ner och träna :) Hoppas ni får det super här hemma! Jag ska försöka vara duktig på att skriva därifrån om det finns något intressant att dela med sig av :) Om inte annat kanske det kommer lite soliga bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar