söndag 7 april 2013

Söndagskaffe - Proteinkaffe vs vanligt kaffe!

 Vanligt kaffe blev vinnare i den här duellen!
På morgonen är jag ett stort kaffe-fan. Så jag tänkte, proteinkaffe, de lät ju jävligt bra som pre-workout på morgonen innan träningen. Dock har den inte fungerat riktigt som jag velat, trots att jag skakat den i shaken och rört om så blir klumparna så stora så att man får kväljningar. Och förutom klumparna så löser inte pulvret upp sig så bra heller. Men det luktar väldigt gott.... kanske gör jag fel på nåt vis :P


Det slutade därför denna morgon med en vanlig kopp kaffe och ett litet heat-meal (som man ska ta på morgonen helst, vilket jag gjorde idag) som vart en Swebar med Fudge Crisp smak, så j*vla god!!!
Dessutom hade jag lite trevlig läsning, "Forma kroppen och maximera din prestation - Av Nicklas Neuman och Jacob Guidol", killarna som ligger bakom träningssidan träningslära.se som jag brukar läsa och gillar starkt. Älskar morgnar där man har tid att slappa och bara läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar