söndag 20 januari 2013

Nervositet

Idag fick jag och Lina vara tränare åt ett duktigt fotbollslag. Första gången under utbildningen (och överhuvudtaget också för den delen) som vi fick använda oss av våra kunskaper i praktiken. Det var nervöst på morgonen men så fort vi satte igång med passet försvann den känslan och full fokus låg på spelarna och övningarna. Det var helt klart en erfarenhet och nu är det bara att fortsätta i samma anda och komma på utmanande koordinations- och snabbhetsövningar! 

Imorgon är det uppkörning, så det är två nervösa saker i rad. Känner att jag inte helt kan slappna av ikväll, är egentligen helt trött i huvudet efter dagen men samtidigt lite halvstressad för morgondagen. En ny tuff kurs börjar dessutom imorgon så jag ska på föreläsning och seminarium innan uppkörningen. Så det är bara att hålla tummarna för mig imorgon! :D:D
Nu ska jag ut och göra en yttre kontroll på Björns bil ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar