lördag 12 januari 2013

Jag är så lättad!

För att tentan är över (i alla fall för nu) och teoriprovet klarade jag! Var en sådan lättnad i morse när jag vaknade och kunde ta bort allt tentaplugg och alla körskoleböcker som har legat på soffbordet i över en veckas tid. I helgen ska jag ta mig tid att få i ordning i lägenheten.

Igår kväll vart det lite tentafirande med krogen och ett glas vin! :) Var jättetrevligt, världens goaste gäng och man har kramp i magmusklerna efter allt skratt en kväll med dem! 

Har köttat på med träningen hela veckan och istället för att träna muskelgrupperna en gång i veckan har jag tränat dem två gånger. Sedan har det blivit cardio varje dag och en HIIT-träning (High intensity interval training). Försöker tänka på att hålla de låga dagarna låga och de höga dagarna höga som det står mycket om i olika träningsartiklar men ibland blir det typisk mjölksyraträning (eller precis under) där jag ligger på 80% av maxpulsen. Bara man varierar tror jag det är bra för träningen så att kroppen inte adapterar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar