onsdag 9 januari 2013

Lite kloka ord från Arnold



"Det ligger i människans natur att vilja göra det man är bra på. Har man stora biceps vill man ofta göra en oändlig rad bicepscurl därför att det är så tillfredsställande att se den stora muskeln jobba. Men för att bli framgångsrik måste man vara brutal mot sig själv och fokusera på bristerna". Arnold Schwarzenegger


Arnold själv behövde tydligen jobba på sina vader så han klippte av alla byxor han hade vid knäna bara för att han skulle exponera sina sämre kroppsdelar samtidigt som han täckte över de välutvecklade. Allt för att bli mer taggad att köra vader! Skoningslös metod :D Sen vart det 15 set vader varenda dag också.

Jag kanske också borde exponera mina vader i gymet så jag tränar dem lika flitigt som ryggen eller axlarna. Idag var jag ju tvungen att köra mina egna sämsta muskelgrupper - vader och mage - efter att jag läst de här :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar