onsdag 9 januari 2013

Dagens träning och kost!

Såhär ser dagen ut än så länge :) Minus middag är jag redan uppe i samma kalorimängd som jag åt under HELA dagen igår :P Kladdkakan som gjorde att det sprang iväg, men ack så gott!

Dagens träning

30 min cardio
1,30 h Styrketräning (Rygg, mage och vader)
  • Kabel rodd, 4 set
  • Latsdrag i cabeln, 5 set
  • Framåtlutande rodd i smith, 4 set
  • Latsdrag med stång, 4 set
  • Hantelrodd, 3 set
  • Sittande vadpress, 5 set
  • Crunches på marken supersetad med
  • Hängande benlyft
  • Negativa chins

Efter gymet bar det av till Maxi för storhandling av mat, massa lax, vit fisk, 90% kött-korv, nätfärs och annat skoj! Sen var jag på plantagen och införskaffade några blommor till hemmet (som jag inte minns vad de heter), men fina var dem! När vi kom hem insåg vi att Ingen av mina krukor passar till blommorna så de ser lite kul ut nu. Och till middag lagas nu: Pannbiffar!
Ska återgå till pluggandet :) Möjligtvis blir det lite kvällscardio på cykeln medan jag tittar på "Aldrig mera fet", tycker de programmet är lite kul :D

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar