lördag 19 januari 2013

Lördag-morgon






I morse far vi upp ur sängarna 07:20 (å vi som hade sagt att vi skulle ligga och dra oss hela morgonen), men vi var tydligen pigga! Jag fick med Björn på en morgonpromenad ut till Främby Udde där vi stannade och kollade på hästarna (som jag ville kolla på). Var riktigt friskt ute idag! -10 grader stod temperaturmätaren på när vi gick ut. Nu sitter jag ihopkrypen i soffan med en kopp kaffe och försöker få tillbaka värmen i kroppen! Sitter och läser lite Träningsära för Fotbollsspelare. Anledningen till detta är att jag och min kompis Lina även läser samma program som mig (Idrottstränarprogrammet) har fått i uppdrag att hålla i koordination/snabbhets/styrke-pass för ett fotbollslag under några veckor. Första passet blir imorgon så är lite lagom pirrig :D Så det är bara att hålla tummarna för mig imorgon! Känns skönt att vi är väl förberedda och har planerat passet in i minsta detalj och syftet med respektive övningar. Spännande spännande spännande! ! ! :D Ska bli superkul att få göra det just med henne också :)
Snart bär det av till gymet för ett tungt bröst/axelpass! Sen ikväll blir det lite ost och kex med sällskap och något halvt glas rött vin :) Vill ju inte riskera att känna av något imorgon. 
Hoppas ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar