söndag 1 mars 2015

Upp som en tupp och ner som en pannkaka

Det har verkligen varit en fullspäckad vecka och jag har känt mig fullproppad med energi både på och efter jobbet. Igår var det full fart på mig också, jag kan bli sådär att jag bara kör på i full fart tills de tar total-stopp, vilket det gjorde idag. Idag är jag trött i kroppen och i huvudet. Samtidigt som jag inte Orkar göra något alls så blir jag rastlös och vill göra något och tänker på allt jag borde göra. Motionera hästar, plugga palpation, massera, utvecklas, osv osv. Jag har märkt att det här är en återkommande berg-och-dalbana jag har. Jag kör på 110% ett tag tills det tar helstopp. Sedan är jag slut ett tag och så börjar det om igen. Varför kan jag inte lära mig att göra lagom mycket?! Det är inte så jag fungerar helt enkelt men jag hoppas det går att lära om. Jag behöver nog hushålla med min energi lite bättre för jag blir ganska snabbt tom på den. 

















 Några bilder från helgen :) Mina små hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar