lördag 21 mars 2015

Dålig uppdatering

Så därför släpper jag en bildbomb från veckan!






Vi har gjort iordning stallet och bland annat satt upp denna ringklocka (som Aron självklart lärt sig plinga i) och köpt en bänk som man ser på bilden nedan. På de soliga dagarna i veckan har jag suttit på bänken och druckit kaffe i solen och kikat på hästarna.



Ninerna har fått varit i hönsgården. Ända tills Bodil lyckades smita ut.

Vi har varit ute på tur!




Här var tjejerna på tur - Git och Lilja. Björn och jag turades om att rida :) Jag bara älskar alla mjuka grusvägar vi har runt byn och i skogarna. Jag tror man skulle kunna trava och galoppera flera kilometer i sträck om man ville.

En selfie på dagis!





Haha när jag är inne i stallet är det inte sällan jag ser en fönstergluttare utanför som även brukar dra i handtaget för att försöka komma in. Han har koll på en! Lilja brukar också stå och kika in och försöka öppna dörren. Man får ju inte lite dåligt samvete när dem ser ut sådär? De regnade ju dessutom men Aron fick komma in och äta sin kvällsmat och bli ompysslad sen. 



Lite pojkbus igår.

Selfie med Tot - mitt lilla troll. Han är så otroligt duktig och vill så mycket den här ponnyn! Nu kan han båda buga och stegra.





Aron fixade frillan på mig innan jag skulle iväg och skaffa jobb - tack för den!

Och lilla Git kommer gåendes mot mig för lite kliande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar