tisdag 23 oktober 2012

Sjuk...


Har blivit sjuk! Något av det värsta jag vet... Men nu har jag massa plugg att göra så man är inte sysslolös hemma :) Sitter och skriver på mitt arbete om stillasittande och hur det påverkar vår kropp negativt och vad man kan hitta för lösningar om man har ett stillasittande arbete och måste sitta still mycket. Under arbetet så reser jag på mig och skuttar runt lite med Björn i lägenheten så jag får mina små pauser, sen sitter jag aldrig helt still heller, inte min starka sida att vara inaktiv. Men nu när man är sjuk tvingas man mer eller mindre till det.
Sen blir det iväg till skolan för en genomgång om hemtentan som vi får ut nästa vecka :) Hade hoppats på en benpass idag men de får vänta tills senare i veckan tyvärr...
Nej, nu ska jag fortsätta med plugget!
Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar