onsdag 24 oktober 2012

Känner mig som ny igen ...


... det är en härlig känsla det. Att efter massa knådande, knakande och brakande i kroppen så känner man sig som ny igen! Hade en del småsaker som jag brukar ha återkommande. Några muskelknutar som gjorde ordentligt ont att knåda ut också. Men har bestämt mig för att börja gå och få idrottsmassage någon gång i månaden för att motverka de här :) Märker direkt att när jag sitter och pluggar så får jag lätt ont i nacke och ländrygg. Ländryggen är verkligen min svaga länk, och magen!
Så har läst på lite om stabilitetsträning för framförallt magen, som ska förbättra många andra övningar i sig.
Jag som inte tagit körkort än, trots mina 24 år, ska snart kila ner till körskolan för en teorilektion! Just nu sitter jag och pluggar teorin hemma över internet och har även pluggat klart skoluppgiften inför imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar