onsdag 29 oktober 2014

Morgonshopping hemma i soffan

Såhär på morgonen klockan 07:00-07:35 har jag suttit och gjort en liten beställning till hästarna och sadelkammaren. Jag har läääänge gått och suktat efter Horsedreams barbackasadlar och eftersom jag skjuter upp köpet av en riktig sadel så kände jag att det var på sin plats att köpa en barbackasadel som jag dessutom kan använda på båda hästarna eftersom den inte behöver provas ut. Jag älskar att rida barbacka men att rida i denna var ännu härligare, jag kommer inte frysa om rumpan i vinter inte! 

De här sakerna blev det till stallet/sadelkammaren:

Tränshängare

Lite större hängare för träns eller dylikt

Ringklocka som jag tänkte sätta på stallet och ringa i när hästarna ska komma in :D

Täckeshängare


Och så denna! Horsedream Iberica Plus storlek ponny! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar