torsdag 2 oktober 2014

Fortsätter utöka familjen

Som rubriken säger fortsätter jag utöka familjen. Idag kom ett väldigt sött shetlands-sto till mig som annars skulle avlivats. Världens goaste lilla tjej! Hon har lite problem med eksem och kan inte gå som utställningsponny längre men jag tänkte att jag kan ge henne ett bra liv på gården i Karlskoga. Ska ta lite bilder på sötnosen imorgon :D
Hur som helst blev allt bestämt väldigt fort, fick reda på det igår och behövde se henne och ta beslutat innan kvällen för sedan skulle hon avlivas idag på morgonen. Och såklart var det kört när jag såg henne! Och det förstod jag ju redan innan att det skulle vara. Så idag kom hon :) Snabbt gick det! Var nog lite meningen för i förrgår blev det en boxplats ledig och annars hade detta inte varit möjligt. Så nu är vi en till i familjen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar