onsdag 29 oktober 2014

En kortis

HUR kan man vara så trött?!?!
Igår kväll vid 20:00 frågade jag Björn om vi inte kunde gå och sova men han svarade "Nä, tidigast 21:30 kan man gå och lägga sig", så då lade jag mig i soffan med huvudet i hans knä och sov till klockan 21:00 och sedan vaknade jag och gick och lade mig. Helt sjukt, hur kunde jag vara så trött att jag somnade kl 20? Måste vara vintertiden som ställer till de för min kropp :P Jag far ju upp på morgonen aspigg istället, igår vaknade jag supepigg klockan 4 på morgonen (inte heller direkt normalt) men idag gick jag upp 07:00 så blev mycket sömn i natt. Björn blev dock lite orolig eftersom jag inte brukar vara såhär trött, tydligen hade jag pratat med honom igårkväll men somnat mitt i samtalet (kan inte varit ett vidare intressant samtal tänker jag då, höhö) ;) nä men skämt å sido, jag var totalt död vilket är olikt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar