tisdag 18 december 2012

Tillbaks!

Jag känner att jag varit lite dålig på att blogga på sistone, det är dock inte det enda som jag inte hunnit med. Har pluggat som en tok till teoriprovet och övningskört en massa för jag skulle ha skrivit provet igår och köra upp imorgon. Men, nu var det så att det hade blivit felbokat så jag satt och väntade 1,5 timme för att få skriva ett prov som tydligen inte ens var bokat av min körskola. Så jag var lite trött och uppgiven igår för nu får jag vänta tills efter jullovet, ville ha det här över tills dess så jag kunde få slappna av, men men... Därför har det blivit både mindre blogg och träning, samt kompisar.

Såhär snöigt och fint är det i Falun nu :D Riktigt juligt! Fotot är taget i söndags när jag och några tjejkompisar från klassen var och fikade på bästa fiket här i Falun! Hembakat och gott!

Nu ska jag plugga lite näringslära :D Har inte pluggat så mycket heller när jag valt att plugga teori istället så nu ska jag ta igen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar