måndag 3 december 2012

Fullt ös!

Vendis Måndag

Måndagen börjades med att klockan ringde 06:00. En halvdöd Vendela stänger av den för att snooza lite brevid en "heldöd" Björn som tycks gått i ide. Är tillräckligt vaken för att tänka över för- och nackdelar med att ställa in körlektionen som är klockan 07:00 men kommer fram till att jag inte vet om det kan vara så att man får betala den om man avbokar den med så kort varsel. Släpar mig ur sängen, dricker kaffe och äter lite snabba kolhydrater för att få i mig energi för att hålla mig alert under körlektionen. När jag ska cykla ner till körskolan är det -19 grader kallt, BRRRR!!!

Träningspass

Efter körlektionen var klockan 08:00 och jag skulle cykla hem igen. Ändrar mig snabbt och går in på gymet för att få benpasset överstökat, hade trots allt träningskläderna på. Så det vart ett benpass med:
- Sittande bencurl, 5 set, 15 reps
- Benpress, 3 set, set 1-2 med 15 reps, set 3 med 15 reps plus 2 dropset på 15 reps vardera (sammanlagt 45 reps sista setet) AJAJ!
- Cable kickbacks, grym för att få Gluteus jobba! 3 set, 12 reps, pyramid upp med mer och mer vikt
- Squats i smithmaskin, 3 set 8 reps
Passet avslutades med vadträning och några chins (dem börjar ta sig). Hela passet avklarades på 45 minuter!


Time for examination!

Sedan fick jag komma hem igen, då var klockan 09:00. Bara in i duschen, en till kopp kaffe och sedan göra sig iordning för redovisningen som skulle presenteras i skolan kl 10:00.
Redovisningen gick helt okej! Sedan vart det plugg i skolan resten av dagen.

Hemma!!!

17:00 Så var man hemma igen och dags för lite middag! Mums, e superhungrig!
Å nu är det bara plugg-time, igen, fast denna gången är det körkortsteori, WIHOOOO!

Detta var min dag, inte så spännande :)

Såhär känns energinivån just nu ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar