onsdag 5 december 2012

Det är mycket nu

Nog för att julen börjar närma sig, det är alltid lite mycket inför det... Men i år är det även andra saker som ska fixas.
- Körkortet (har bokat uppkörning och skrivning Innan jul :/, Hjääälp!) Asnervös!
- Ska flytta direkt efter jag kommit hem från Gotland i jul, ihop med min älskade, och borde egentligen packa innan (kommer aldrig hinna det)
- Har plugguppgifter samtidigt!
- Har med min finaste kompis tagit på mig ett superkul uppdrag (men förhoppningsvis är alla bitarna ovan fixade då så jag kan koncentrera mig på den till 100 procent och göra ett bra jobb)
- Sen vill man ju hinna med träningen också.... :)

Nu ligger jag hemma i sängen och pluggar körkortsteori, sådana där tester på internet. Sedan ska jag och älsklingen iväg till min lägenhet för att besiktiga den. Efter besiktningen bär det ner till stan för att skriva på kontrakt på nya lägenheten :D :D
Får se om jag hinner med någon träning idag. Är egentligen vila från styrketräningen men brukar köra ett konditionspass istället och ibland träna magen (något jag verkligen jobbar på att stärka). Är ju A och O att ha en stark bål och min är allt annat än stark (enligt mig i alla fall).
Nu när jag har ventilerat mig lite ska jag fortsätta med pluggandet... och jag funderar även starkt på att införhandla mina julklappar över internet i år! I alla fall de som är kvar att handla. Orkar inte springa runt på stan i alla vanliga butiker för att hitta något...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar