måndag 31 december 2012

Fettprocent, Metabolic Age, Visceralt fett...

Denna leksak fick jag i julklapp :) Enligt den har jag nu under jul (ca 2 veckor) gått från 17% fett till 24% ;) Tufft med allt julgodis! Hade inte gått upp så mycket i vikt dock... Vet inte hur tillförlitlig den e :D

Såhär såg resultaten ut: 

  • Vatten: 52,8%
  • Visceralt fett: Healthy
  • BMR: 1603 kcal
  • Metabolig Age: 19
  • Bone Mass: 2,7 kg
Så nu är frågan vad målet ska vara när man kommer hem och sköter sig igen (jag tror nämligen mer på att sätta upp mål än att göra nyårslöften)? Räknade ut att jag gått upp 3 kg under jul :) Men de brukar försvinna lika snabbt när man får träna och äta rätt igen.  Den stora frågan är nog egentligen:

Vad ska jag ha för mål med träningen nästa år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar