fredag 11 september 2015

Min skruttis





Två bilder från dagens pass. Vart ett tafatt ridpass på ridbanan. Var en trött Aron och en matte som också var trött vilket inte är den bästa kombinationen när man ska skapa ett roligt pass. Men vi övade styrning, vilket gick sådär när det var något djur i skogen som brakade runt på ena kortsidan. Kollade om det gick att överföra lite hjälper jag använder från marken till ridningen men de behövs lite mer klargörelse innan de sitter. Men vackra bilder vart de! Älskar översta bilden när han ser så himla nöjd ut. Han gnäggade massor som om han var nöjd, något han börjat med på ridbanan när jag klappar honom på halsen :P Så sött.







När vi är påväg åt lite olika håll, Aron sneglar åt höger och skjuter sig utåt medan jag vill vänster.

Samma här. Aron skjuter sig utåt och jag lyckas inte stabilisera upp honom. Han förböjer sig gärna när han gör detta...







"Tröttfisen" ser jag nu inte är så trött längre. Han showar runt i hagen och är mer i luften än på marken. Är dock glad att jag slapp dem konsterna för en halvtimme sedan :D
Men jäklar vilken biff han har blivit när jag ser på bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar