måndag 8 september 2014

Träningssvacka




Jag och min sambo passade på att ta lite träningsbilder igår, lämpligt med tanke på att ingen av oss direkt tränat den senaste månaden. Jag har nog hamnat i en tillfällig svacka. Är så mycket annat jag fokuserat på som händer i mitt liv nu - jag vill framåt, och målen har inte innefattat träning utan livet utanför det. Har helt enkelt lagt den åt sidan ett tag. Arons träning och utbildning har kommit före samt jobb och husköp. Tror jag kommer sätta igång ordentligt i vinter när Aron har vila och vi har kommit iordning på vår nya gård, eller vad vet jag, då kanske jag har fullt upp med annat men då får det vara så :) Även om träning är en stor del av mitt liv har mina prioriteringar ändrats. Tänk bara all den vardagliga motionen som man kommer få av att sköta en gård? Jag tror att det är hälsosammare än att sitta på ett kontor hela dagarna och sedan styrketräna en timme och så hem till soffan. Men vill gärna ha lite vikter och en skivstång hemma på gården :D och bygga ett litet eget utegym på sommaren på den stora tomten. Drömmarna fortsätter och snart går en av mina största drömmar i uppfyllelse! Då får annat stå på paus ett litet tag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar