torsdag 7 februari 2013

Varför?

Varför är det Alltid roligare att göra annat än det man borde göra? Det jag Borde göra i det här fallet är att plugga! Men Arnold har roligare kunskap att dela med sig av just nu än Weinberg & Gould (det är dock intressant också, med idrottspsykologi) känner mig bara lite mätt på ämnet just nu.
Började i alla fall dagen med en skön sovmorgon och sedan satte jag mig på träningscykeln i en halvtimme. Varje gång jag bestämmer mig för att köra morgoncardio innan frukost har jag så svårt att ta mig ur sängen och ligger och drar mig extraaa länge, antar att det är för att det inte alltid känns allt för lockande att gå ur sängen och sätta sig på spinningcykeln. Men desto skönare efteråt!
Nu ska jag fortsätta att ta del av Arnolds kunskap och även Gould & Weinbergs lite senare.

Hittade den här söta bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar