onsdag 13 februari 2013

MIn dag...

Här startades dagen, intervaller på cykeln tittandes på animal planet.

 Visst är det härligt när lite ljus kan ge en ett par biceps (kan jag behålla dem, snälla?)

Dagens seminarie var kreativt och lite som en "dagisstund". Men det är härligt det med ibland!

Förutom de bilderna redan avslöjat av min dag (att jag har varit en såndär hurtig duktig människa som cyklat, spänt mig i fiffigt ljus och lekt på lektionen) så har jag tagit mig an ett välbehövligt magpass. Något jag borde göra minst 3 gånger i veckan med tanke på problemen som jag har med min rygg. Så idag vart det ett helt pass tillägnat åt mage och ländrygg. Förutom de vart det lite cardio på gymet. Nu blir det sängen för denna trötta tös (Måste ju vara utvilad inför alla hjärtans dag imorgon)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar