söndag 18 november 2012

Min söndag

Idag började jag dagen med lite cykel på gymet före frukost. Blev 25 minuter med puls mellan 160-170 och avslutades med 7 intervaller med 15 sekunder Max och 45 sekunder vila emellan. Sedan vart de stretch eftersom benen var möra efter benpasset igår också. Kunde inte hålla min borta från chinsstången heller så idag kunde jag göra tre! Härligt!
När jag kom hem smakade gröten gudomligt, e på nåt vis mycket godare efter att man konditionstränat :)
Sedan bar de iväg med Cecilia på öppet hus på Sportlife där hon och några andra från gymet ställde upp i chins och dips tävling :) alla var grymma! Sen var de massa från klassen där också.
Cecilia och jag körde ett tufft axelpass innan vi åkte hem också.
Kvällen har nu avslutats med ett avsnitt av Misfits, favoritserien!
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar