lördag 17 november 2012

Glad tjej & Dagens pass

Jag är en glad tjej efter träningspasset. Anledningen till att jag är extra glad (förutom att jag hade supertrevligt träningssällskap) är för att idag testade jag att köra chins och dips och det gick! Jag skadade nämligen min axel för cirka 1 ½ år sedan och har inte kunnat träna varken chins eller särskilt dips sedan dess.
Trodde inte jag skulle orka en enda chins men lyckades med två i alla fall så var inte tvärstopp (har dessutom aldrig varit någon höjdare på chins, pull-ups e lättare). Jag lyckades också med 10 dips och det kändes lätt! Vågade inte utmana mig själv mer utan ska försöka att ta det lugnt, särskilt med dipsen för det är just i de läget min axel inte kunnat vara i utan att de gjort superont. Men känner mig jätteglad att jag kan börja köra det igen eftersom det inte gjorde ont :D
Annars vart det ett benpass idag med Cecilia. Vi hade nästan gymet för oss själva kändes det som :)

Bilderna är inte från idag

Dagens benpass

 -Leg extensions (benspark)
- Leg curl (sittandes)
- Rumpa/baksida i cabeln, supersetade med bulgariska böj med viktplatta
- Stående vadpress i maskin
- Sittande vadpress i smithmaskin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar