lördag 28 juli 2012

Välkommen!

Vad kul att ni hittade hit! Det här kommer bli en blogg som handlar om saker och ting som intresserar mig och som jag känner för att skriva om. Jag har tidigare haft en blogg som handlade mestadels om träning men jag kände redan då att jag skrev mer allmänt om livet än just specifikt om träning. Därför valde jag att göra en liten blogg om mycket. Men eftersom träning är en stor del i mitt liv kommer jag självklart skriva om det också.
Anledningen att jag skapade en blogg, igen, var för att jag saknade att skriva. Det kan man ju göra ändå tänker ni säkert nu. Men jag tänkte som så att om något jag skriver om kan hjälpa någon där ute i form av att finna motivation, känna igen sig, eller något annat, så är det bättre än att jag sitter och skriver för mig själv. Därför ska jag försöka skriva om saker som jag tror att andra kan ha nytta av på något vis.
Avslutar med en liten bild från mitt favoritställe, Fårö, samt en bild på bloggskrivaren själv. Hej så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar