lördag 28 juli 2012

En presentation av mig

Jag har redan nämnt varför jag valt att starta den här bloggen. Nu tänkte jag göra en snabb presentation av mig. Jag pluggar en treårig utbildning inom idrott och hälsa. Många skulle beskriva mig som en träningstjej då jag spenderar mycket tid i gymet och i naturen. I grund och botten är jag dock en hästtjej och även om det låter som att jag är 14 år nu så måste jag säga det, Jag älskar djur och har gjort det så länge jag kan minnas! Finns det något som gör en gladare? Med risk att låta som 14 år igen, så är det nog min kärlek (pojkvännen), djur, vänner, familj, och träningen som jag gillar bäst och som tar upp större delen av min vardag.
Vad det gäller träningen just nu behöver jag sätta mig ner och skriva iordning ett träningsprogram åt mig själv där jag periodiserar träningen på ett bra sätt. Jag behöver också sätta upp målet med träningen. Nu har jag dragits en del med skador den senaste tiden och en del sitter kvar men det gäller att träna runt det :) Men det har tyvärr naggat lite på motivationen. 

Det var allt för mig just nu! Snart ska jag iväg och se nya Batman-filmen! Har börjat se en väldigt intressant serie också som jag vill se ett avsnitt av, Through The Wormhole, heter den, med Morgan Freeman. Den kan jag rekommendera! Första avsnittet gav mig en riktig tankeställare om livet.

Här kommer en bild på min andra kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar