söndag 29 juli 2012

Åh vilken underbar dag det är...

Har haft en superdag i Leksand. Gillade den staden starkt! Det vart en båttur på Siljan med god lunch och trevligt sällskap. Sen strosade vi runt i stan lite. Till skillnad från Falun på söndagar var det folk i rörelse, på uteserveringar, fik, i parker och nere vid vattnet. Trots att stan är så liten fanns det många mysiga fik och serveringar, något jag kan sakna i Falun. Allt var så fint och välskött, allt från själva stan, parkerna till folks tomter.
Ibland behöver man komma till ett nytt ställe för att få lite nya insikter, i alla fall är det så för mig. Kände att jag fick massor av inspiration av dagen angående framtiden, med jobb och vad man vill göra. Hittade ett så mysigt område där jag definitivt skulle kunna tänka mig att bo och Björn kände samma sak. Med hästar och gårdar runt hörnet och en roddklubb några meter därifrån nere vid Siljan :D Tänk att öppna ett litet hälsocenter därikring!
Drömmar, drömmar.... Men drömma måste man väl få göra?
Kände att jag åkte därifrån med ett leende på läpparna... Och jag tänker definitivt åka tillbaka!

Lite bilder från dagen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar