måndag 5 oktober 2015

Bebis-uppdatering

Nu börjar jag bli sådär lagom trött på att vara hemma och vara sjuk. Blä! Inte alls min grej de här. Idag red jag lite grann i alla fall. Lyckades övertala Björn att vi skulle rida på ridbanan så då gjorde vi det, första gången för honom där. Lilja låtsades att hon glömt bort "trav-knappen" och körde lite testing testing med husse. Longerade dem sen när jag var klar med Aron. Är perfekt sätt att träna upp sitsen.
Dagens höjdpunkt nu om dagarna är helt klart när vi tar in kaninungarna och stödmatar dem. Man ser för varje dag hur dem utvecklas, det är jättehäftigt. Nu tycker jag mig kunna urskilja lite personligheter och dem har börjat göra lite saker och ligger inte bara och sover. Nu smakar dem lite på en, tvättar sig själva och sina kompisar osv.

 Mamma Idun


Pappa Odin







Lilla minstingen som vi stödmatar <3 




 Dem gillar att krypa nära varann






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar