söndag 18 oktober 2015

Nu är hösten i Tavlan

En så himla vacker morgon så kamran åkte med ut. Därför släpper jag en liten bildbomb från livet i Tavlan. För mig har det varit en ovanligt social helg så idag ska jag bara umgås med mina djur och Björn. Jag älskar att umgås med människor men ju äldre jag blir känner jag att jag behöver den här återhämtningen att bara vara med mig själv och djuren i naturen. Det känns som att min energi för att umgås med människor snabbare överstigs nuförtiden och att jag faktiskt bara behöver vara fri från andras energier och de intryck de ger. Så nu är det en lugn dag för att ladda upp för en ny vecka. Morgonen spenderades nere i stallet med kaninerna som precis flyttat dit. 

















 
Min goa fina ponny vilar på min axel






Aron leker med sin skära gris som har ljudeffekter




Inte helt fel att mötas av de här glada gänget som gör skogen på morgonkvisten 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar