lördag 9 augusti 2014

Efter en fullproppad vecka kommer en fullproppad helg!

Jag som trodde jag älskade fullproppade dagar, i alla fall när jag var yngre och ville att det skulle hända så mycket som möjligt! Den här helgen tycker jag listan över saker jag måste göra är något lång;


  • Tvätta
  • Handla ny flughuva åt Aron (den senaste höll i två dagar, kompisarna tar av den och biter sönder den)
  • Handla kraft åt Aron
  • Handla kraft åt kaninerna
  • Skura Arons box
  • Rida 
  • Plugga! 
  • Skriva lite på företaget och forska om det
  • Träna (hann inte i veckan när jag jobbade fulltid och sen var i stallet)
Tur att det mesta är roliga saker! Och vissa saker är ju inga måsten, som att rida till exempel, men däremot väldigt skoj! Började dagen med en efterlängtad sovmorgon och det var så himla skönt. Var länge sedan jag såg fram emot att vara ledig en helg så mycket som jag såg fram emot det nu. Nu ska jag sätta mig ner och skriva lite träningsprogram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar